Werkwijze

QPIT levert graag creatieve totaaloplossingen voor complexe problemen. We maken van tevoren duidelijke afspraken over prijs en levertijd. Bij de uitvoering en levering staan transparantie, visualisatie en flexibiliteit centraal.

Klantgericht

Een klantgerichte afstemming en heldere afspraken vormen de basis van onze werkwijze. Graag betrekken we onze klanten in de detailuitwerking van de eisen en wensen. We demonstreren en visualiseren mogelijke oplossingen bij het ontwerp. Na elke deellevering nemen we het resultaat samen door. We bespreken de opmerkingen en planning van de volgende oplevering.

Lees meer »

Transparant

Transparantie betekent inzicht bieden in waar je meer bezig bent. Voor jezelf, voor je team en voor onze klanten en andere stakeholders. QPIT houdt dit inzicht actueel door ons dagelijkse team overleg. Hierdoor is een statusrapportage naar klanten eenvoudig en snel te maken. We bieden onze klanten online en direct inzicht in de stand van zaken.

Lees meer »

Incrementeel

In overleg bouwen we de oplossing graag in onderdelen op. De te leveren onderdelen stemmen we van tevoren af. Per onderdeel demonstreren we graag het gerealiseerde resultaat. Je feedback nemen we mee in de volgende realisatiestap. Doelstelling daarbij is zo snel mogelijk een werkend resultaat te leveren dat inzetbaar is binnen je organisatie.

Lees meer »

Testen

Het testen, valideren en verificeren zijn essentiële onderdelen bij de ontwikkeling en oplevering van nieuwe applicaties en het uitbrengen van nieuwe releases. We bepalen de risicos en de foutgevoellige onderdelen en werken in overleg een testaanpak uit met aandacht voor functionaliteit en techniek. Hiervoor plannen we tijdens en na de ontwikkeling de belangrijke test- en review momenten.

Lees meer »

Onderhoud

Onze softwareoplossingen zijn duurzaam ontworpen en makkelijk functioneel uitbreidbaar. We kunnen deze zo eenvoudig onderhouden en kosteneffectief aanpassingen doorvoeren. In overleg brengen we nieuwe releases uit met daarin de nieuwe wensen. Zo blijft de oplossing actueel en kan deze meegroeien met de ontwikkelingen binnen de organisatie.

Lees meer »

Ondersteuning

Onze klanten kunnen voor vragen, wensen, nieuwe releases en opmerkingen gebruik maken van onze servicedesk. U kunt uw verzoek via het QPIT support portaal, e-mail of telefoon indienen. We handelen graag je verzoek met de overeengekomen service levels af en informeren je over de voortgang. De actuele stand van zaken is online beschikbaar.

Lees meer »